Rules for dating my daughter 👧

Rules for dating my daughter
Regles pour un rv avec ma fille
Reglas para tener una cita con mi hija


Available in English, French and Spanish!

#daughter #father #mother #datingmydaughter #mothersday #fathersday



Rules for dating my daughter:
1. Get a job.
2. I love my daughter, I don't like you.
3. I am everywhere.
4. You hurt her, I hurt you.
5. If you're not early, you're late.
6. Never honk. Dates ring the door bell. Once.
7. If you lie to me, I will find out.
8. She's my princess, not your conquest.
9. I don't mind going back to jail.
10. Whatever you do her, I will do to you.


Regles pour un rv avec ma fille:
1. Trouve du travail.
2. Assume que je ne t'apprecie pas.
3. Je suis partout.
4. Si tu lui fais du mal, je t'en ferai aussi.
5. Ramène-la à la maison une demi-heure en avance.
6. Trouve-toi un avocat.
7. Si tu me mens, je finirai par le savoir.
8. Elle est ma princesse, pas ta conquête.
9. Je me fiche d'aller en prison.
10. Tout ce que tu lui feras, je te le ferai aussi.



Reglas para tener una cita con mi hija:
1. Consigue un trabajo.
2. Entiende que no me caes bien.
3. Estoy en todas partes.
4. Si le haces daño te haré daño.
5. Llega con ella media hora antes.
6. Consigue un abogado.
7. Si me mientes lo sabré.
8. Ella es mi princesa, no tu conquista.
9. No me importa ir a la cárcel.
10. Lo que le hagas a ella te lo haré a ti.